Thursday, July 17, 2008

hutang2

aku dah lama tak update betul2. men tepek2 je ape yang aku ade. hehehehe.

selase minggu lepas aku amik compassionate leave, pasal rumah aku kebanjiran. Siang tu jugak ade biawak besar masuk rumah!! sbnrnye ayah aku nk halau biawak tu masuk parit balik, tp laju je biawak tu lari masuk rumah aku. menjerit semua org!! aku ni tgh dok amik gambar pon terjerit dan tak terambik gambar sbb terkejut. hehehehe.


besar kan biawak tu. hm.. tu kezen aku. lps biawak tu berjaya dihalau keluar dr rumah aku, die lari g umah sebelah plak. lps tu baru la diorang sedar bahawa mereka tak segagah abang bomba untuk halau biawak tu. Bomba pon dtg ikat biawak tu, tatau mane diorang lepaskan biawak tu balik.

hari jumaat aku deliver album zana. well, seronok tgk muke happy customer. thanks zana for trusting me for your engagement day.


Last weekend kami sefamily bercuti2 di PD. we had fun, and adik2 aku pon semakin memahami kegilaan aku terhadap photography. Layan je aku ajak shoot mcm mana pon. siap2 lari2 dlm air.huhuhuh.

dak kecik main air (Hanif Haikal)

penat tunggu ketam tak keluar2

wiu!!~

apa barang lompat tepi pantai je (oops!!~)

splash!!~


bes bes. penat tp bes. weekend ni bz jugak. minggu ni pun bes, tp nk simpan cerita. hahahaha.. coming soon....

9 comments:

Ekin Ibrahim said...

wah wah Besar nya anconda yang menyerang... kulit dia boleh buat beg tangan tak...

Miss Reen said...

sedapnye biawak tuh weh..
nyumm nyummm

Halim Jasmi said...

Biasanye biawak tngk org dia takut.Ini lain plak. Agaknya biawak nie dah lama sgt berendam.. heheh

junkfood said...

hai biawak.
padahal aku tengah tengok cerita intan ni.

MOLY said...

mak aiii .... besonya biawak tuhhh

[siti] said...

ekin: boleh buat 2 handbag. 1 kau pnyer, 1 aku. tp aku nk kulit bahagian perot. haha.

reen: seb bek ko tak dok sblh umah aku kan? kalo tak ko mesti dah kenduri biawak.

bro halim:mebi la kot. badan dia pun kotor dgn selut.

fifi: cerita intan?

lili: tu la.. besar. 2 kali lg besar dr kucing.

hUmmY said...

benci aku biawak!

hahaha!

care aa pic ko!

smaken byk improvement!

bile nak aja aku?

hehehe!

cemut said...

adoi mmg very da besar la biawak tu..iskkkkkk bleh pengsan kalao tserempak gitu...

Mohd Ahmad Ferk said...

blakang umah mertua aku manyak menatang tu. isk!
bleh tahan ngeri gak tgk menatang nie..
mau dia geget pengsan kejap la aku..
hahaha!