Wednesday, October 15, 2008

what happen over weekend? - part 2

ok.. sambung.

dah siap tu kami trus shoot ke hotel Olympic bersama kawan reen, Ita dan anak n anak buahnye. Sampai sana pun just nice, org tgh dtg2. Tag along aku si Naz dah ade di lokasi. Hm, aku malas nk ceta pasal OP and TA ni. Aku kurang gemar bile org tak treat us professionally, when we give them out professional service for free. ops, tayah ceta panjang2 la. lupekan saje.

Btw, I enjoyed my pictures that night. Even tak 'kenyang', aku puas dgn work aku. Still, byk lg nak kene improve. Tapi aku suke la. Ada org kata gambar aku siket, well, aku suke pick yang terbaik utk kasik kt orang. Yang kurang2 tu, buang or simpan sendiri je.

mari, i share some or my fav pics for the nite.


















Ampun la... aku dah tepu otak nk boh caption. Korang pun mesti ala2 nk termuntah tgk aku taruk gambo secare sgt syok sendiri kan (blog aku kan, suke ati aku la. haha). Anyway, aku happy sbb reen menang best dress dan bangge aku jd OP utk Reen mlm tu. dari ptg dok ngekor die bersiap bagai, tak sie2. Hehehe.

4 comments:

Miss Reen said...

mekaseh bebanyak siti..
sian ko kena bertengek menunggu aku siap segala...
smoga impian ko menjadi potogeraper akan berjaya..dan ko jadi kaya..
muekekeke

[siti] said...

hehehe.. thanks reen. kaye cecepat sket, bley aku tambah ape2 yang patut. hahaha.

Zura said...

sapakah jejaka berbaju pink itu?
artis ka?

Anonymous said...

REEN?
wow teruja