Thursday, August 21, 2008

entry terkebelakang terkedepan

patut type entry ni dulu sblm rat race. :))


Hari isnin hari tu, 18 August 2008 merupakan birthday mak yang ke 55. Aku selaku anak solehah (Hahaahaha) telah apply leave untuk masak lunch untuk mak. So, mak aku dok lepak je la hari tu kirenye. Aku masak nasi ayam. hehehehe.

Gamba ni amik pakai kamera pns je sbb bateri Lola kiok plak. Tp kire ok lah kan. :D


Mlm tu plak ayah belanja kami makan. Jenuh nk pk makan katner, sbb mak bukan jenis makan serba serbi sangat. Finally, kami sefamily layan seafood kat Muara.

aku n acha layan fotogedik sementara tunggu makanan.


hm.. selase dah g keje mcm biase. ptg tu layan rat race. bes gak. next year aku nk shoot btol2. dari start, sampai abes. mesti bes la.

challoh for now. da.~*

5 comments:

Anonymous said...

oho...
akak rahmah!
sangat seronok menemui akak di blogger ini..
kite akan link kan blog akak di blog kite ye..
akak, yg tinggi2 ialah ita, bukannya ani ye (pembetulan!)
hehhe..
ye, lagi sorang ialah qamah, dan lagi sorang ialah tijah dan ialah kita (angah) lagi sorang..
huhuhu...
windusss aa kat akak!!!

shuwen said...

wah sedap nyer nasi ayam yg anda buat...nyummm nyummm nyummm...

[siti] said...

anda mau ke puan shuwen? heehehehe

shuwen said...

sungguh menggiurkan nasi ayam anda itu cik siti..ader resepi?

[siti] said...

shuwen : nnt sabtuday ai sharing2 resipi dgn yew okeh lalink. hehehehe.