Monday, March 31, 2008

helo kawan2

saya sedang mahu ber eksperimen dengan lebih2an. Aku tgh pk nak try red carpet pnye. Low light, lighting dari flash... sape nk jadik model aku? hehehehe..

Minggu ni aku akan bz. Bersambung pulak dgn weekend nnt, 2-2 hari ade aktiviti. (Weekend ni ade game dengan Arsenal). Dan aku rase org streamyx blum dtg tukar modem (ni aku marah ni. Mahal tau bayar bil).

Ape2 pun lens dah sampai (yeay yeay!!~). Balik ni tasaba nk ushar2. Kalau ade yang menarik, esok aku kongsikan gambar2 nye ok!!

Sebelum bertolak balik.. mai aku promote Air Limau Special dkt D'Limau Nipis (Cik Lily... kalo rajin g bangi, jangan lupa singgah tau). Die ni dkt blok bangunan seberang jalan/bertentangan dengan PKNS bangi tu. Sedap Air Limau Nipis Special ni. Tiap kali g bangi mesti singgah.

Enjoy!!~

2 comments:

cemut said...

air limau nipis spesel!!!! nak!! mmg nampak sedap sgt..adoi terliuq ;/~~~~

MOLY said...

uish .. cam sodap ajo
spesel tol laa
insya-Allah .. harus ku cuba kalau ke bangi

nyam nyammm ..
:D