Saturday, March 15, 2008

mau bangkit

sudah beberapa hari aku lost. Pergi kerja, tak buat kerja. Buka buku, di tenung tak di baca. Makan semua rasa kelat. Balik buka laptop, online.. menung lagi.. haih...

kalau di minta senarai sumbangan terhadap diri sendiri sepanjang 3-4 ari ni, kehilangan 2kg lemak. hahaha..

Maghrib ini aku mcm dpt sumthing. Bkn aku yang patut kecewa, dia yang patut begitu. Bukan kerugian aku andai kehilangan dia, tapi kerugian dia. Takkan bisa dia ketemu wanita yang bisa sayang, kasih, ambil berat dan paling penting menerima dia dan keluarganya sepenuh hati. Jangan kau menyesal nnt sayang.. sementara masih ada kasih tersisa dlm hatiku, sila gunakan sebaiknya.

Aku mahu sudahkan kerja2 belajarku mlm ini. Wajib, kerna sepanjang hari ini sudah habis... mcm2 benda sia2 aku buat. Sudah2 la tu.

OK la... nk sambung kerja. Scanner dah sampai. yeay!!~

2 comments:

MOLY said...

hurmmm .....
macam paham ..
tapi nak pastikan x boleh

apa2 pon .. jaga diri .. jaga kesihatan

:)

Unknown said...

ishkk..!