Friday, March 21, 2008

ricky atau lola?

Smlm aku beli dslr. nGee!!~

canon 350d + kit lens + 50mm 1.8lens + battery grip + sunpak speelite + wireless remote + battery charger (utk speedlite)= rm2,300.

Ade second party, ade third party.. apa pun yang pastinya semua masih ada unfill canon malaysia and sunpak warranty (kecuali battery grip). Puas ati gilersss.... Alhamdulillah, rezeki.

Aku tanye Fynn, ade suggestion nama tak? Dia reply.. lelaki : Ricky Perempuan : lola
ricky ke lola? mari vote!!



Tapi kenapa aku tak rase sgt happy.. masa dah nak masuk malam.. duduk sorang2 dlm bilik, aku jadi sangat rindu pada Ayeh. Terasa sangat2. Mmg hari tu die buat keputusan terburu2, tapi kemudian dia tanya semula, masih mahu beri masa untuk dia berfikir atau tidak. Semua terpulang pada dia. Meski aku akui, hati aku dah sgt2 terguris dan dah tawar, tp aku takleh tipu diri sendiri bahawa aku masih sangat sayang pada dia. Biarlah dia ambil masa dia. Aku pun, perlu masa juga untuk diri aku sendiri. Renung balik...

Ingat tak, entry lepas2... aku ada cerita dia bagi something.. 'S' for me and him. Ni lah mendenyer.



Rantai emas. Sejak dia kalungkan kat leher, aku tak pernah buka. Sampailah malam yang dia buat keputusan terburu2 tu, dengan rasa sangat sebal dlm hati... aku buka rantai tu. Simpan je dlm bekas die, sampai skrg. Dan dlm bekas tu juga ade satu cincin, aku beli cincin tu sbb aku nak kasi die. Tapi waktu aku ckp aku nk kasik, die kata la cincin tu kecik, dan dia tak suke pakai cincin kat jari kelingking. Haih, apa lah salahnya ambil dan simpan saja, walaupun tak muat.



Haih... mcm mana.. hati sangat rindu, tapi takleh bitau. dan tanak bitau. brape lame lagi pon tatau. ape pon tatau. yang tau berat aku dah turun lagi 1kg, menjadikan jumlah keseluruhan sejak semenjak menjak ni 4kg. Haih.. perut sakit..

*awak.. saya rindu awak. awak tak rindu saya ke?

5 comments:

Unknown said...

ehem2.. saya pon rindukan awak hehe

wehh tu dslr tuu iskkk aku jelesh hokeyyy

ntah bila taun aku dapat beli kamera baru nehh

[siti] said...

beli je la weh.. takkan nk tunggu tahun gajah kot

hokhohkohkohkho

oi.. mane undian ni? ricky ke lola?

aku mcm sker ricky, tp nnt mcm menduakan bf aku plak (tak kisah le bf skrg ke akan dtg ke tade bf ke)

hahahahahahahha

Unknown said...

lola laa.. sebab dekat ngan nama panggilan aku [La] nGee :D

Miss Reen said...

selamat bersuka ria ngan bf baru..
aku sker lola...

nUUr said...

hye tuan rumah,.,
waa kool pnya kamera dslr kamo