Tuesday, October 14, 2008

what happen over weekend?

weekend yang pack dan menyaratkan mata di pagi isnin nk syahdu. hahaha. reen, ko jangan byk komen eh!!

hari sabtu tu aku ade kelas, and kuiz utk IT For Management. Rase mcm kompiden gak la menjawab. Hehehehe. (padahal aku bawak toyol, tp tutor tak kesah. Die kate asal jangan bukak buku. hahahaha)

Lps kelas aku balik rumah dulu nk tukar baju, sbb terus nak ke wedding kak mek, kakak si sarah. Hujan lebat, ampung aku stranded kt kedai mamak seberang jalan rumah aku selama setengah jam. Last2 nekad je aku lari lintas jalan dlm hujan lebat.
Sampai rumah siap2, hujan reda, terus gerak ke gombak. Jumpe zana n fiance, Kash, tros gerak ke Sg Penchala.

Kitorang sampai ke Laman Sari tu just nice la timing nyer. guest tgh tiba ramai2. Sarah nampak cantik, mcm kene mekap mak andam je. hehehe. tp tak sempat amik gambo sarah, gambo zana n kash ade la.


Kash n Zana, with my prime 50mm 1.8 lens. Org kate muke ade jodoh. Muke jodoh aku mcm mane plak eh? hehehe

Tdo umah reen mlm tu. Bangun kol 8.30. Kacau org. gosok baju. g brekpes. g jalan2 cari barang makan2. siang tu biase2 je la.

Dah ptg sket teman reen g mendandan utk dinner raya mlm tu. uish, tang ni aku paling suke. transformation yang sgt baik oleh Azuddin of Ratu Unisex Salon. let the picture do the talking yah. Kalau berminat dengan service yang best dari Azudin ni, bley la contact beliau seperti di bawah.

Ratu Unisex Salon ( Sebelah Cosway, Berdekatan Ngan Secret Recipe) Desa Pandan
Ahmad Azuddin, 0166915924

Wajah sebelum

One of his staff

Rambut dah lurus

Start tenyeh2

Tenyeh lagi


dan lagi...

the artist at work

my fav pic

sikit lagi...

final touch..


eh.. banyak nyer gambo. sambung entry seterusnye utk event mlm tu plak eh. hehehe.

3 comments:

Miss Reen said...

wah wah wah..
aku jadi model..
mekaseh!

MK said...

pesal aku rasa hangen satu badan. janji nak hapdet monday.. tapi dah wednesday.. ciput jer gambo nye

[siti] said...

reen : u're most welcome. thanks for kasik aku shoot jgak.

ukane : hahahaha. dasar org tak cukup tdo centu la. buat keje pon ala2 sepoi2 bahse gtu. gambo byk, tp mane bley tayang byk2. tunggu reen pnyer entry plak. hehehe.