Tuesday, January 27, 2009

Photogedics session dengan cikgu and cik model

Hari Ahad yang lalu, saya telah berjalan2 ke Mid Valley akibat kebusanan. Saya telah terserempak dengan 2 org gades yang sgt comel dan ayu lalu saye tanye "cik2, sudi tak jadi model saye utk hari ni?" Dengan tersipu2 malu mereke hanye menganggukkan kepala. Sebagai upah saye belanje mereka makan Nandos (ni tipu je). Sambel makan saya telah interview kedue2 model tersebut. Sorang tu cikgu yang baru kene posting ke Sarawak, dan sorang lg tu masih study.

peminat shaz upernyer model ni. haha.~*


*tenet umah aku telah mengom ahad ptg tu. Modem rosak,line rosak. Dah ade org dtg repair pagi td.
*smlm Bangah buat house warming plak. Tade amik gamba, sbb khusyuk makan. hahaha.
*ari ni rase mcm nk g tgk wayang dgn ekin. Tapi tak confirm lagi.

7 comments:

cemut said...

wahwahwah bukan maen sakan laghi kuar date gadis bertiga ni....anyway cantik ur shoot kak ct..jeles xdpt join

hUmmY said...

HAHAHAHAHAAH!

mmg keji stetmen kauuuuuuuu!!!!

bile mase aku peminat shaz?

=))))))))

shashazura said...

WAKAKAKAKAKA
inteviu ye ?
=))
"sy nk ice lemon tea jgk, tpppp nak ice!"
amek!
skali dedua tade ice.
wahahaha
cik siti.
sesungguhnye sgt happy okey kua ngan yu aitu
nnt bln 3 kite kwa lg okeh ?
time kasih sejuta utk cik siti!
gambar sme lawa2 ~

[siti] said...

hihihi.. ai pon hepi jugak dpt jumpe yew. nnt kite carik lokasi yang lebih seronok eh. wiu.~*

hami, ko ade dolat ke hape? modem aku dah rosak balek!! bodo pnyer stimik!!

cemut, biase ar... sekali sekale je dpt jumpe, mesti la meriah!!

hUmmY said...

waaaaahahahahahahhahaha!

tula..

kate aku lg!

aku ni bedaulat tau!

:))

Acaii Jawe said...

waaaaa ti, ni sume guna 50mm ek? nice nice...aku suka..terutamanya kat bunga2 tu macam kat korea je rasanya,hehe

[siti] said...

haah caii, lens 50mm.

mcm korea kan? padahal kat The Garden je. hehehe.