Thursday, January 8, 2009

Happy birthday Cik Yan!!~

Hari ni (8 Jan 2009) birthday Cik Yan kita aka Azureinc. Happy Bday Azu!!~ Moga dilanjutkan usia dan dimurahkan rezeki. Giler best la hadiah birthday die dr org tu. Aku punye tu dah bertahun tak berganti. Huhuhu.. rezeki ko la azu...

Tghari td makan dgn azu kt lot10, makan tepanyaki. Aku rase tak lama lagi Mr Tepanyaki boleh tukar nama jadi Mr Tandoorayaki. Hahahaha. Gelap2 je staff2 die semer. Yang kaler coklat pon takde dah.

Puas aku carik walnut, takde jugak. Aneh btol la, 2-3 hari ni merata aku carik takde. Ari tu la, Kak Aishah n Kak Rosni kasik aku duit soh buat brownies. Tapi asyik tak jumpe walnut, buat brownies kosong je la. Taruk choc chip and tabur almond nipis2 tu sket kt atas die. hehehe.

Td masa baru nk kuar opis dgn Kak Aishah (aku slalu tumpang bos aku ni sampai area cm), Leen call. Die ade dkt2 area opis aku, mau ajak aku balik same la. Aku plak dah plan nk beli selendang baru, smlm nk g tapi Leen ajak lepak. So td aku g gak la beli selendang. Mula2 nk jumpe Leen kat jln tar je, tp Leen kene g Tun Razak plak dulu. Aku... pk2.. takpelah. Susah die nk tempuh jam masuk kl balik amik aku, lps tu nk g opis die, nak anto aku balik lagi. Aku ckp takpelah, nnt kita lepak lagi la. Tapi tu la, kalu tak merase gak naik siris2. Brapa series u bawak ari ni? ke series 405? Muahahaha.

Balik rumah tgk wan ade. Anak die Haikal dah setahun lebih. Pantang nampak benda bulat, bola. Buah ke bawang ke semua bola. Tadi si achik dok la ckp limau limau. Die cakap bola jugak. Funny, and comel btol la bile die sebut 'bolla' tu. Lps diorang balik aku layan la Rona Roni Makaroni kat 104. Skrg dah mcm takleh miss nk tgk. Gandingan Bront Parale dengan Amani tu bes la. Aku suke derang since ceta Sin.Dar.Ela lagik. Tapi watak Amani lain sket dlm ceta ni. Mcm mak die rupe die ikat skaf mcm tu. Sengal. hahaha.

Tapi.......

Lps ber Rona Roni Makaroni sambil memicit2 dan mengurut kaki ayah, aku kengkonon nak try recipe brownies lagi satu, chewy katenye, aku save dlm lappy. Uwargh!!! Aku takleh on lappy aku!!! Mcm2 dah try takleh bukak gak. Mcm mau nanges dah. Aku pinjam la lappy mak, kene la install segala mak nenek ym mozilla sbb lappy mak ni takde pape dalam. Tensi2. Ya Allah, murahkanlah rezeki aku, boleh aku repair lappy aku tu. Ape ke hal nye ntah. Naik la lagi banyak2 DIA aku, boleh gak jual sket (aku noticed market naik sket skrg. menurut sumber dipercayai, sbb nk chinese new year, diorang nk push market sbb nk duit). Haih... Lappy... Kalo mlm ni tdo pelok die, esok die benti majuk tak?

Aku tgh tunggu brownies masak, sambil belai wajah dengan Holistic Bath. Hm.... cepat la masak, aku mau titun......

2 comments:

MOLY said...

cam kenal jek cik azureinc ..
happy birthday to her !!!

:D

bublers said...

nah .. Azureinc nak kawen :D

http://bublers.bub.my/information/2009/09/28/azureinc-yan-kawin-4-october-2009/

bublers
http://bublers.bub.my