Wednesday, January 7, 2009

Lepaking session

On my way back tadi i received a call from my besfren Leen. Ajak lepakings. Ok je, dah lama tak jumpe die. Plan asal nk ke williams. Leen mau makan seafood pasta, aku mau longan2 dlm ice blended. hehehehe.

Sampai lrt kj trus jumpe leen. Tukar plan, mau lepak same kawan leen di hartamas. Punye susah mau carik parking sana. Kitorang makan kat ade satu vietnamese bistro. Ape name tak ingat.

The food was yummy. Squid salad paling mabeles. Pineapple juice die mabeles. Vietnam springroll die not bad, tp springroll bikin sendiri paling best, ade daging. Tapi aku tak bikin sendiri sbb aku makan yang staff situ demo mcm mane nk bikin. hehehehe. Thanks Sam belanje makan.

Lama tak lepak dgn leen, dpt spend time mcm ni mmg bes. Even borak2 dlm keta, catching up, sampai sejam dok dlm kete depan umah aku. Bila ceta pasal sha, leen pon gelak je. We knew him very well. Bak kata Leen, "ala, lac (sha) tu biarkan je. Nnt2 ok la". ye la leen, abang u yang tertinggalkan mase perang jepun tu kan? hahahahahaha.

It happen to be in our friendship (me, leen n sha) selama beberapa tahun ni, it's always like that. Bila something happen, sooner or later it'll be back to normal by itself.

I'm a bit comfortable with my life lately. xde dah benda2 yang menyerabutkan kepala. Work gonna be bz shortly. Dah nk dekat payroll and kitorang kene pindah (again) dari tingkat 26 skrg, ke tingkat 14. Mula2 aku masuk keje pon kt tingkat 14, skrg balik tingkat 14 balik. And slps tu maybe ade pindah lagi. Haih.

K la... mau titun. Bes and kenyang makan2 sangat santiang!!

No comments: