Sunday, January 11, 2009

Untuk Kawan2

Aku berbloghop. Aku jumpa ini di blog LadyNoe



Ya... Puan Fynn kita. She's a soulful person. :)

I've gone through friends issues yang aku hadap lately, and aku dah tanak pk dah. Kat blog LadyNoe jugak ade ceta pasal backstab. Yang pastinye, aku rase dan rase mcm2 bile aku jejak blog perempuan jomblo tersebut. Huhuhu.

Dari dulu, aku paling kurang senang bila dikalangan teman2 yang rapat ada yang mengata teman lain dibelakang. Dulu, waktu aku mula rapat dgn Minah dan Latipah (bukan name sebenar), aku masih ingat ada sekali Latipah tiba2 buka cerita kurang senang tentang Minah. Pasal org kata die psycho la, gile la... hey, korang berkawan dulu sblm aku mula berkawan dgn korang, tp kenapa ko bley burukkan Minah plak dkt aku? Makin lama die makin berani ceta mcm2 pasal Minah kat aku. Sampai skrg aku masih baik dgn Minah. Dan aku tau sape sbnrnye yang psycho dan gila. Hahahaha.

Aku tau, even tak disampaikan secara direct kepada aku, bahawa ade yang 'talk behind my back'. Aku tak suke nk ckp backstab, coz it's a bad bad word. Korang boleh cakap ape2 aje yang korang suke tentang aku.Aku suke sgt ke org tu? aku tak suke sgt ke korang bersama? Asal aku nk terasa sgt? Hakikatnye ape yang benar, aku tau, tu paling penting.

2 comments:

Zura said...

wah..mcm besh je cite psl backstab ni..
org2nye aku kenal ke?

[siti] said...

erm.. tatau ar ko kenal ke tak. :)