Thursday, November 6, 2008

Langkawi part 4

The models. hehehehehe. Aku tak byk amik gamba sbb aku pun bz menyiapkan model2 group aku. Ade 3 tema yang setiap group mesti comply, back to school, reviving 70s dan beachwear. Imagine aje la, ade 19 group, setiap theme 2 design per group. macam2 gaya ada. sile beri perhatian anda pada lelaki botol. Hahahaha. dia menang best design ke best model, centu la.

Markah diambil kira dr segi kreativiti, ketepatan tema dan paling penting, eco-friendliness. Tu yang ade pakai daun la kertas la plastik la. hahaha



The winners.

Macam nk termuntah tak tgk gambar byk2? Lagi aku nk ckp tak byk amik gamba kan? huhuhuhu. (Tak banyak la ni g aku.)

Mlm tu aku agak sangap sbb takde aktiviti. Bdk2 ajak aku lepak pantai, aku ajak la diorang mai bilik aku sbb bilik aku dkt pantai. tp maybe sbb jauh, last2 masing2 malas nk gerak. Aku pon lps mandi layan je psp sampai tdo. (Serius jauh. jalan dah la kecik gelap, turun naik bukit).

No comments: