Friday, November 7, 2008

hari ni hari mood aneh2

aku tatau ape jd dgn mood aku ari ni. Nak kate sbb Liverpool kalah, tak kalah.. seri dgn Altetico Madrid. Aku pakai baju baru, tshirt long sleeve kaler purple, tudung purple and seluar beige. Maybe sbb sumpahan purple, sbb purple is my least fav kaler. tibe2 je aku suke plak pakai baju td siang. aneh. hahaha.

mondom, ok, mondom, ok. aku pelik. tp secara overall mood aku tak best. ade rase mcm2. berpk mcm2. sampai ptg ke klcc nk pass cd ke bro torque pon masih ade rase aneh2.

Kadang2, aku tak perasan aku buat something yang boleh buat org beri perception yang lain. Aku boleh jadi sgt caring sampai org boleh salah anggap. Kadang2 aku boleh jadi pushy sampai buat orang rimas. Orang dtg bercerita dgn aku masalah, kadang2 aku jd sangat optimist dlm beri pendapat. Tapi mmg most of the time aku akan cube untuk jadi seorang yang positif.

hm.. hari ni aku macam agak fail sebagai optimist. Aku pk, mungkin aku terlalu menutup banyak possibilities dlm hidup aku.. sampai nampak aku mcm tertumpu pada sekian2 segment saja. Walla.. apa la aku ni kan. Jadi aku pun try venture dgn benda yang aku agak tanak buat sblm ni.

Aku sms Ayeh. Well, it goes well. Aku tade rase sedih ke emo ke ape. Rase neutral. Mungkin kitorang boleh berkawan lepas ni, mcm aku dgn sha. Tapi tak kot, mungkin mcm aku berkawan dgn dak2 laki len.. sha tu close sgt. makan tahun woo nk paham mamat alien tu. hahaha.

Aku try very hard to be optimist hari ni. Aku pon tatau knp susah sgt. Mood aku keep getting low. Sampai ade satu tahap aku dok diam2. pk dlm2. ala2 termenung la mase tgh kerja.

Salah sgt kot aku ni. Aku terpk, kenapa mcm.. drastik sgt. terase sgt. terase mcm2. One thing aku tak suke about myself is i think too hard. Benci la. Kan lg senang kalau orang suke terus terang, and jadi telus dgn aku. Takde la aku nk berpk2 dan buat assumption sendiri yang bukan2 and aneh2. haih...

baru ni aku jalan2 ke blog kawan2, aku jumpe line ni;

"Andainya dikau jodohku yang tertulis di loh mahfuz
Allah pasti akan mencampakkan rase kasih sayang dalam hatiku, jua hatimu."

wah.. ayat. tertacing ati aku kejap. Tapi mmg aku pon mohon mcm tu kat Tuhan. Kalau mmg Dia tulis jodoh aku dgn die, terbitkan la rase kasih sayang dlm hati dia, dan esp hati aku jugak. Sejujurnye, setakat ni aku sekadar rasa suka. Itu sahaja.

2 comments:

Miss Reen said...

oOO..sgt taching...
all the best wokey..

ala..mood aku pun mondom gak..

Unknown said...

hehe mentacing kan diri.

takpe.. apa pon kita kena selalu positif.. cewahhh menasihat!

saling menasihati kan kan kan? :P