Monday, July 7, 2008

netball... yeay!!~

Seperti yang dijangkakan, kami kalah game, tapi menang bergaya. Yeay!! *hahahaha, mane ade team lain bawak OP*

game pertama hampir menang. Game kedua kami kalah dgn RHB Sakura. Game ketiga kami digulaikan dek AmInvestment. Hahahaha. Kire ok la... tak telur ok (0). Diorang ade state/national player. tangkap bola mcm ade suction cup kat tapak tangan. Lagipun kitorang training 3 session jek. *alasan orang kalah* hahahaha.

Menang bergaya sbb ade tshirt uniform (ni stended la) and sorang dpt kasut nike free. yeay!! aku ade kasut skuasy baru, takyah beli kasut lagi. Yeay!! Mula2 team manager yang-nak-kena-marah-hari2 tu nk kasik kast turf. kompiden gile men kt urf. gile la beliau. nasib bek last2 die tukar amik kasut hard court, sbb men kat hard court. gile kentang itu manager, malas aku nk ceta pasal die lagik. game pon dah abes, yang pastinyer tahun depan kalo die offer-diri-dengan-penuh-bangge nak jadi manager, aku kompom tanak maen. Huhuhuhu *aku bukan pandai main sgt pon*

Dah kalah tu, sempat lagi kitorang singgah umah che din (office mate, rumah die kt bangi gak), dpt makan pengat pisang dgn bubur kacang free. Alhamdulillah rezeki. patut lps game ade refreshment kat center tu, tp ntah ape masalah teknikal, takde plak. ouh, lupe plak. Tournament tu diadakan di pusat latihan maybank kt bangi (ala, kat area pusat latihan bank2 tu).

Agak mencabar sbb cuaca panas terik. Game start kul 4 lebih kurang. wwooo... silau la sape jd shooter *aku yang tak pandai main ni saruk bib 'W' je lah. hehehehe* nak amik gambar pon mencabar sbb transition over and under yang tak dpt dielakkan. aku byk edit burn gambar2 aku.

enjoys!! gambar team menang bergaya ni. hahahaha.
the team (minus the 'manager')

lepaking

hoho... sile gerun!!~

the registration sheet and the captain's hand


our ball!!~

lower angle

No comments: