Sunday, April 27, 2008

hari makan2

hari ni aku masak dari pagi sampai malam. pagi aku buat breakfast apam balik. Lps tu aku drive g carrefour (jangan tak caya i yang drive ok) dengan along. beli barang2 siket. rase mcm nak masak mcm2 je. hahahahaha!!~


So, ni menu2 nyer (gambar apam balik tak amik la plak)


LUNCH

mashed potatoes, baked potatoes with rosemary and steamed brocolli


DINNER

chicken chop with coleslaw and potato wedges.

Along plak ade masak mee udon utk ayah. sedap gak. ade mcm2. hehehe.


senang ceta hari ni sgt la byk makan carbs. hahaha.. semua home made ok. tade serbuk2 instant. hahaha.

Hari jumaat ari tu aku g TT mcm biasa. Waktu baru lg sampai TT aku dpt sms dr dia. Well, i'm so sorry. aku bukan jenis mudah let go and forget. it takes time to heal, esp when u hurt it so much. I'm not ready to make nice, and can't promise that i'll make nice later. mood ter ganggu kejap. tp seb bek lepak sblh acaii.. borak2 sket.. pasal cs yang aku sungguh kayu (caii.. aku dah tau mask tu cane. hahaha).. and projek cacing siket2.. and ceta pasal batang pokok naga (nnt aku ajak kakak aku lawat projek2 ko ek).

Dlm kul 12 kenet dtg pick-up dr TT di Jayati. Dia dtg dgn Zid. Zid ni kawan die dr mase mozac lagi (SMS Muzaffar Shah Melaka). Lately ni almost everyweek Zid lepak umah aku. *Die dah biase dgn kitorang dr dulu. Kalo kenduri pon mmg die la org kuat, ngalahkan kenet. mak kata die anak mak nombor 10. hahaha* die tgh iwe kacau, personal problem. along kata, mebi die rase tenang kt sini pasal kitorang tak kacau die kot. Hm... org pon jiwe kaco gak abg Zid, bley geng la.. hahaha.

Sampai rumah aku goek la PS mcm org gile. sedar2 dah kul 3. Hahahaha.. ngantuk gilers... zass.. cecah kepala kt bantal tros tdo.

Eh.. ok la.. esok ade outing kat tasik shah alam. bateri Lola dan charge, skrg nk charge battery aku yang penat memasak seharian plak... da!!~

2 comments:

hUmmY said...

gulp!

sdapnye tgk~

bile ko nak mskkan utk aku?

:(

[siti] said...

masak sendiri pliss