Sunday, August 3, 2008

kursus cacing dan melawat projek acaii

hari sabtu ari tu aku temankan along g kursus ternak cacing di Tanjung Karang. Wah, dah byk betul perubahan di sepanjang perjalanan sampai ke Kuala Selangor dan Tanjung Karang sana. Kalau dulu senang je nak carik sekolah aku sbb area situ tak byk bangunan2.. ni sampai termiss. hehehehe.

Encik Helmi tgh tunjuk macam mana nk asingkan cacing dr medium

the cacing. hehehehe



Hari ahad pula pagi2 kami ke rumah acaii, melawat projek cacing dan buah naga. Anak buah aku si Imran melompat sana sini, acaii plak layan je.. gasak korang la. huhu.

buah naga yang belum masak

bunga buah naga yang dah kuncup

weekend ni dipenuhi dengan ektibiti famili esp dengan Along. Weekend depan I have a wedding to shoot, dan minggu lagi satu persaraan my beloved mother. Wah.. dah nak pencen dah mak. Harap2 mak akan tenang duduk rumah, no more stress ok.

Esok kirije. Huhuhu. aku rase teruja nk g keje, sbb aman damai bos hero tamil cuti. nGee!!~

*aku lupa nak tanye acaii kenape die nk benti berblogging. Ish...

7 comments:

Unknown said...

weh dah deting ngan acai ye

[siti] said...

deting mendenyer.. kebun buah naga tepi kubur woo....

junkfood said...

aku tak makan caceng ah weh.. tak lalu

cemut said...

kakak nk wat pojek cacing ke..
woaaaa masyuk2.

[siti] said...

fifi: bukan untuk dimakan la. tu nak dikomersilkan. jadi baja kompos.

cemut: bukan sayep, tapi kak long sayep. hehehe.

hUmmY said...

erk!

cacimmm!

:|

junkfood said...

walaupon dah dijadikan baja kompos aku maseh tak akan makan benda tu.