Wednesday, August 27, 2008

dia datang lagi...

minggu depan dah masuk Ramadhan. puasa la kita ya, jangan ponteng plak.

Alhamdulillah, jumpa lagi Ramadhan. Tahun depan belum tentu jumpa, jadi manfaatkanlah ramadhan ni sebaik mungkin.

Ramadhan lepas aku byk sgt kenangan dgn dia. Birthday aku. kuar carik baju raye sama2. beli kuih raya ingat die, belikan la sket utk mak die. first time die jumpe parents aku. first time aku jejak kaki g umah die. mcm2 la. too many things happend during last Ramadhan in our relationsip. Semuanya yang indah2.

Aku tiba2 jadi tatau mcm mana nk react bile aku teringat semua tu. happy? sedih? emo? biase2 je? ntah.

tp paling aku tatau 19hb nnt.... ntah aih. jangan marah ye kawan2 kalau aku off hp sepanjang hari. i just don't know.

2 comments:

Ekin Ibrahim said...

huhu babe tak per itu semua umpama perhiasan dalam hidup warna- warna yang mesti ada, baru best hidup byk benda berlaku.. kalu hanya ada warna putih jer kan boringg.... biar ada warna hitam biru merah kuning hijau dan sebagai,bagi ceria dan hidup pasti bermakna.. anyway i like your spirit.. i always Do!

hUmmY said...

aku x bole pose!

huwaaaaaaaaaa~