Sunday, August 17, 2008

pemalas nyeeee...

ok. au dah tak update entry padahal smlm kate nk update.

bukan tipu, tp malas.

hahahahaha.


aku akan jadi sgt pemalas bile ade byk benda nk buat. sebelum puasa aku kene:

1. siapkan album shuwen
2. siapkan album persaraan mak
3. siapkan tempahan manik y dah ade skrg. ade 5 baju tgh tunggu turn. 2 dah ade manik. 3 lagi blom ade ape2 perkembangan langsung.


3 perkara je? tu 3 perkara utama, yang semuanye time consuming. blom masuk bday mak aku esok, ni pon baru balik dr sem registration. kerja kat opis yang byk, thanks juge puan nana dah nk kembali dr maternity leave nye.

tp ok la. aku kan mmg tak reti dok diam. cuma nye aku jadi sgt pemalas bile ade bende nk kene buat. ntah ape habit buruk la aku ade ni. makin byk kerja, makin aku jd pemalas. haih.

ok2. aku akan bermula dengan upload gambar2 retirement mak smlm. hehehe. nnt2 la sambung.

No comments: