Sunday, April 5, 2009

Another preview on canon EOS 500D, racun terbaek!!



saya mesti pilih!!

maaflah applecare dan ipod, kamu2 kene postponed dulu ya. I must get myself this baby first. huhuhu.~*

*oh i'm so madly in love with this. On market May, aku harap2 sempat la nk funding, dpt la angkat b4 year end. And oh, maaf nikonian. Sama ada kamu gigit hari atau mari join white side. Ini kamera ada video, and it's between 450D and 40D. Sensor a bit similar to 50D. Fair rasanya kalau compare dgn D80 atau D90. Phew!!

6 comments:

Zura said...

huhuhu..
ko memang suka kasik aku meleleh kan..
uuwaaa!!

[siti] said...

aku sendiri pon meleleh bebb....

Mohd Ahmad Ferk said...

waaaaa..
bape riban harge dis baby?
meleleh plak nengok!
isk!

Mohd Ahmad Ferk said...

1,217.38 British Pounds = 6,450.54 Malaysian Ringgits

tu harge yg aku search kat http://www.digitalrev.com/en/canon-eos-500d-420-category.html?category_id=420&sort_ord=1&sort_dir=asc

gile mahal harge nyer!
adeh!

[siti] said...

tak sampai 6k la beb. aku anggarkan sekitar 3-4k untuk body saje. mungkin lebih murah, tak mungkin lebih mahal, sbb according to mamat tu die between 450D dgn 40D. kalau lebih 4k dah boleh angkat 40D dah.

kuizikel said...

wah ko dah tukar geng.. ini sapa yg meracun ko ni, pulanglah siti ke jalan yang gelap.. heheheheheh