Thursday, April 16, 2009

Holiday tepi pantai anyone?

Okeh, ade segerombolan photographer mau bercuti2an di tepi pantai sambil practice ilmu photography masing2. Sambil mencedok ilmu dr otai2 yang join. 

Mereka akan pergi bersama, balik bersama, dan seorang perlu bayar RM150 sahaja seorang utk transport dan penginapan. Makan bayar sindri2 kat sana nnt. Kirenye, bawak la duit poket sorang rm200 ke gtu.

Ok, aku skrg mencari 2org gadis utk join aku. Gadis ok, bukan jejaka. Dah cukop ramai jejaka dah. Tempat peranginan tersohor di sekitar Kuantan. Pergi 6 May, pulang 7 May. Ya, sila apply cuti jika perlu ya.

Jadi, barang siapa yang mahu join gua, sudi2 lah membalas atau mengomen atau menghubungi saya secara terus. Kalau anda ade rupe dan ala2 susuk tubuh mcm model, lg best la. Boleh jadi model terjun. kwang3.

Jadi, jangan malu segan ye. Kontek ai tau!!




*aku bz amek. Sbb tu tak update. Bile free je nak kene bercucuk tanam plak. hahahaha!!~

2 comments:

hUmmY said...

aku kan model bebayar yg kau lantik kan? :))

[siti] said...

hahaha.. sukatik kaw aje.