Friday, April 3, 2009

Teenz.Fm @ Taiping - Part 3

Esok tu hari bersantai2. heheh. Bangun mcm biase, g breakfast. Lps breakfast amik gambar angels kt tangga. Taiping mmg asyik2 hujan dan rase mcm kt kawasan tanah tinggi plak. Sejuk!! Aku dah la jenis tak tahan sejuk punye org.

Bersiap2 utk check-out. Kami sekereta (aku, Meor dan Rosma) mula2 plan nk balik je terus. Tp diorang ajak juga g sungai. Tak mandi pun tgk2 je. Kami pegi sungai tak jauh dr situ, jalan terus je dr Golf Club tu. Fuhh.. mmg best giler sungai tu, xde org plak tu. Kitorang yang konon2 tanak mandi ni dah tergoda. Takleh jadi!! hahaha.. last2 kami pon masuk sekali dlm tu, berendam.

Mmg best la. Pastu, ade plak yang belum check-out, jadi sblm kul 12 dah kene kuar la. Aku nampak light yang sgt cantik mase mandi, jadi bila semua org dah keluar, aku ajak meor masuk semula. Saje nk amik gambar. Tu yang terhasil gambar ni

Kami gerak balik terus dr sungai tu. Singgah di Tapah saja, beli buah tangan utk org2 kt rumah n opis. Meor drop kitorang KLSentral, aku naik komuter sampai Shah Alam n ayah jemput dkt situ. Diorang g makan JM Beryani kt Tesco, siap tapaukan utk aku yang dah kelaparan. Hehehehe. Sampai rumah, borak2 sket, pastu terpengsan.

2 comments:

Unknown said...

serious cantik... god job!

[siti] said...

thanks YobSumo.~*