Sunday, October 5, 2008

Royal Raya

Sebenarnye tema raya ni bukan benda baru bagi family aku. Dari kecik2, kitorang selalu sedondon masa raya. Lagi best time tu... ayah akan beli kain same utk baju melayu die and the boys. dan mak aku n along juga kain same. Fesyen je kadang2 lain.

Bila dah besar2, semua nk ikut selera masing2. A few years back, kami kerinduan nk raye bertema sama macam mase kecik2. So, since tu bertema la semula.

Tahun ni Ayah beli kain kaler kuning utk die and the boys (yang masih sekolah la). Jadi, kami pun carik la baju raya kuning juge. hehehehe.

Tahun ni, seperti tahun2 lepas (since nenek dah pindah dkt2 rumah aku juge dari Sepang), raya kami d Klang je. Kalau dulu lps semayang raya balik Sepang.

Tahun ni bertambah ahli Klang dgn Mak Tam (baju hijau) dan anak2 die (Apit - baju merah) dan Ayu (baju biru), since Pak Tam baru2 meninggal masa puasa hari tu. Dah lama Ayu tak beraya kat tanah air tercinta (die masih study di Nagaoka, Japan), die balik masa PakTam tenat hati tu. Tu pun mlm raya pertama tu flight balik ke Jepun kol 11pm.

Raya dah besar2 ni taklah semeriah dan se eksited mcm mase kecik2. Tapi masih rasa kesyukuran. At least time bermaaf2an mak takde ckp "ni byk dosa ni" kat aku. hehehehe. maknenyer aku dah baik la skrg. hahahaha.

Mai tgk gambar raya.

Amir pakat melalak pagi2 raya


The big family

Family saye.~*

1 comment:

Anonymous said...

bestnyaaa...aku mo dtg....