Sunday, May 18, 2008

mari masak2

ok. hari ni aku masak. stended la... bile tade ektibiti lebih berhasiat untuk dilakukan, aku pon start la pk nk menerai resipi dan juga memasak yang pelik2. hahahaha.

aku sbnrnye nk sgt masak kek. dah lama tak masak kek. tp sbb oven tu blom di install lagik, pandang sepi je lah. mak masih blom make up her mind mane nk install oven tu. Haih.. cepat la install... aku nk buat cupcakes ni. hehehhe.

so, hari ni aku telah masak nasik kerabu. Ada nasihat dr abg ipar aku (husband along, die org kelantan) aku telah memasak dan menjayakan nasi tersebut. Dah siap n testing, dia bley kasik 5 bintang!! Wah, terlebih sudah. hahahaha!!~ *bangge gile, first time try buat nasik kerabu ni*

ni la nasiknye (ni set untuk kasik jiran sebelah rumah aku)



k, nk tdo. esok nk ikut along g skolah imran ade hari sukan. nk amik gamba. hehehehe.

3 comments:

hUmmY said...

adoii~

wat lapa je aa ko ne sitik!

dala peberet aku!

meh aja wat nasik krabu!

:D

cemut said...

wah caya ahhhhh..
nasi tu mmg mennggiurkan
:(
lapo

Miss Reen said...

aku nak rasa cake ko je mek ti..
duhhh..