Friday, May 16, 2008

kemaruk!!~

tiap2 mlm balik keje mesti aku godek photoshop. Aku bley lyn ps ni tiap2 mlm sampai dah kul 1-2 pon tak perasan. hahaha.. gile kemaruk.

tp ok la. Aku rase since aku layan photoshop ni secara berleluasa, aku kurang pk pasal hati aku.. feeling dsb. Layan ps je... ps la bf baruku.. oh ai lebiu!! muah muah muah *lap2 air liur kt screen. sukati la laptop aku*

dulu, aku edit balik2 curve, vignette... typo sket.. mcm ni...




ni aku buat mlm td. baru siap.. fresh from oven!!~



skrg suda tau mcm mane mau buat mcm2. brushes masking jadah semua tu. heh, tau la org lain dah lame pandai. Aku baru nak belajar ok. dok sana diam2. suke ati aku la nk riak. hahahahaha!!~ *keji sungguh*.. ish, Alhamdulillah.. ilmu kurniaan Allah.. moga dpt lagi byk, Amin!!~ *sesenyum*

Huhuhu.. lewat dah.. nk titun... zassss!!~

4 comments:

hUmmY said...

ko pakai ps bape?

meh send kat aku brush2 yg ko ade!

:D

[siti] said...

aku pakai cs3
ym aku meh.. kite tukar2 brush2 yang bes2
hehehhe

hUmmY said...

alamak!

kekeke~

aku pakai potoshop lame!

version 7!

:))

pdn brush ko manyak cantek2!

cis~

[siti] said...

hahaha.. marilah bertukar kepada yang lebih advance. haha

*aku amik n edit gamba org kawen.. cs3 ni byk shortcut sket, takdelah byk sgt yang aku nk kena edit. :D*