Thursday, May 22, 2008

sebulan berlalu

hm... genap dah sebulan aku single semula. Aku rasa cukup kot tempo sebulan grieve period untuk aku. Life must goes on, with or without him. And must be better. I always can do better. Hehehe. Tapi jangan marah bile sesekali ter dtg emo tu. huhuhuhu.

Esok InsyaAllah Lola dpt speedlite baru. Alhamdulillah rezeki. Aku mohon Tuhan permudahkan urusan aku... byk2 rezeki halal, insyaAllah...


tgh tunggu bola start. aku harap2 celsik menang sbb aku tak suke MU. bwahahaha!!~


Larut - Dewa

Mungkin aku pernah juga merasakan cinta
Tapi tak pernah seindah ini
Mungkin aku juga pernah merasakan rindu
Tapi tak pernah sedalam ini

Mungkin kamu takkan pernah percaya
Bahwa sesungguhnya Aku telah terjatuh

Kuakui aku telah larut
Larut ke dalam, kamu, yang ku cintai


*masa awal2 bercinte, die tujukan lagu ni kt aku. adeh.~*

3 comments:

K@sih said...

yaay!

CT dah bangun semula... =)
happy for u...
chaiyok!

Miss Reen said...

uih...dapat speedlite baru!
uwaaaaaaaaa

shashazura said...

chaiyok2
;D