Wednesday, May 28, 2008

haih

kalau boleh bergaduh, nak je aku bergaduh. tp malas la.

kalau boleh memaki, nk je aku maki. tp bukan resam aku.

kalau boleh mati, mau saje aku mati. tp amal blom cukup nk jadikan bekal.

kerja makin menyakitkan. rumah makin menyempitkan. kawan2, malas mahu cerita lah. bersempit2 lah kau sorang2 kt situ. dtg nya mereka hanya waktu dompet kau keras dgn nota bernilai RM atau waktu jiwa mereka terluka.

aku rindu ketenangan yang aku rasa masa aku bersama ayeh. pressure dn family, aku ade penenang jiwa. tekanan dari bos, dia bawa aku jalan2 tgk neon kota.

tp bila aku hilang dia, lg2 bila dia boleh kata.. paling happy waktu kami friends. mmg aku rasa nk memaki. obviously aku ni selama ni even waktu bersama sekadar bukti kemampuan dia. punya wanita yang menyintai dia sepenuh hati. dia tak ingat kot mcm mana kami mula, bagaimana ia berkembang. sbb waktu kami friends itu, kami tidak kerap berhubung pun, apatah lg keluar sama2. f#*@k la!!~

skrg aku rase takde makna. tiada erti.

paling aku benci sbb waktu aku mahu cari kekuatan.. dengan berharap bukan aku sorang je yang rasa seteruk ini, dia lempar kata bahawa aku ini dewasa, dan waktu paling bahagia bg dia adalah waktu friends itu.

bagus la. mmg terangnya aku ini hanya bahagia sorang2, syok sendiri sepanjang waktu yang amat bahagia aku rasa. bodoh siti bodoh!!!

tolol kan aku ni?

3 comments:

cemut said...

ayeh yg tolol
;p

MOLY said...

aku rasa ko kena cari something yang boleh buat ko leka dengan perkara tuh tanpa mengingati benda lain dan jugak sesuatu yang tak kan menaikkan kemarah dikau ..

begitulah al kisahnya
:)

[siti] said...

tu la lily... slalu nye photography and photoshop dah cukup best nak buat aku rase sgt2 tenang dan tak pk dah,tp skrg semua buat aku serabut. ntah ape lg nk try ntah.