Tuesday, March 17, 2009

cepatlah.. be serious la dey!!~

tatau kenapa aku rase aku mcm tade keje padahal aku sampai kene amik cuti nk buat keje ni. aaahhhh... malasnyeeeeeee......


ni tag dr fifi yang dah berzaman. die bukan gay walaupun die agak jambu, harap maklong.


1. Anda rasa anda hot?
ye.. aku hot pasal acc stimix aku dah kene bar. padan muke, sape suro malas nk g bayo bil.

2. Upload gambar kegemaran anda.


3. Kenapa anda suka gambar ini?
sbb aku tak byk gambar dlm laptop yang sedang digunakan skrg ni. jadi aku terpaksa suke gambar ni

4. Bila kali terakhir makan pizza?
mlm kelmarin. Acho bawak balik dr tempat kerja.

5. Lagu terakhir yang anda dengar?
rocket - yuna

6. Apa yang sedang anda buat selain daripada selesaikan tag ini?
tgh konsentret ni.


7. Selain nama anda sendiri, apakah lagi nama yang anda suka orang panggil anda?
oit. sbb slalu org ym aku diorang akan start dgn oit. aku pun selalu buat mcm tu.


8. Tag lagi 6 orang.
aku pon nk pileh pompuan aje, bukan sbb aku suke hubungan sejenis tp sbb aku tau laki mmg malas jawab2 tag ni. tapi aku rase mostly org dah buat tag ni. haih!!~
hami
chacha
ezu
mai
cemut si pengantin baru
zura


(Soalan seterusnya ada kaitan dengan orang-orang yang anda tag.)*

9. Sapa No 1 anda?
kekaseh bang deris.

10. Orang nombor 3 ada hubungan dengan sesiapa?
dengan sesiapa yang die mahu

11. Kata sesuatu berkenaan dengan orang nombor 5.
die baru kawen last weekend. tapi aku tak dpt attend sbb terengganu tu bkn dekat mcm shah alam atau KL, dan aku plak ade kelas. 

12. Bagaimana pulak dengan orang nombor 4?
bagaimana pulak kenapa? die comel. saye suke org comel. sbb saye juge comel. haha.~*

13. Siapakah orang nombor 2?
seorang cikgu yang berdedikasi.

14. Bagi pesanan pada orang nombor 6?
aku ade buat ciskek smlm, tp rumah ko jaoh sgt. jd aku takleh nk kasi ko ciskek. ampun!!

1 comment:

shashazura said...

ya
saya udah buat ini tag sbelom ni
huhu