Friday, March 6, 2009

haih kekasihku nan putih melepak

Pagi td giler awal aku kuar umah g exam. Kul 6.15pagi gerak, naik bas ke komuter klang, then naik komuter ke stesen komuter serdang. Kat situ ade sistem teksi berkupon, rm11 untuk ke uniten. Sampai uniten kul 8.30pg, still ada masa baca buku.

Abes exam kul 10. Aku sms hami tanye die ade program tak, n kebetulan die pun mmg dah abes kelas n nk g beli barang. Aku ajak la die berjalan2, melangsaikan urusan2 aku dan urusan2 die.

Smlm kawan lama aku, Kak Pea sms. Dia bgtau die n baby dah ade kt ijn utk pembedahan. Aku kenal Kak Pea ni sama lama dengan aku kenal sha. Dulu aku turun jb slalu la lepak umah Kak Pea ni. Die mmg very nice and open pnyer org. Ade 3 org anak dah, sulung laki, Hafiy. Second si Arifah Humairah dan yang sakit ni baby paling kecik, baru setahun, Kayyisha Humairah. 

Aku ajak hami g IJN skali, sampai2 ijn tgk kat ward dah xde org. Rupanya diorang dah turun ke OT. Aku jumpa Kak Pea kt bawah je. Baby start operation kul 1 lebih kurang. Baby Kayyish ade jantung berlubang, die ade 2 hole and one of the injap sempit. Dari lahir sampai la mmg keje berulang spital je. Aku tak sempat nk tgk baby sbb dah masuk OT. Tp dapat la jumpe Boy (Hafiy) dgn Ifah. Senyap tak senyap Ifah pun dah 4 tahun, Boy dah darjah satu. Lama betul aku tak ke JB. Last time jumpa Kak Pea masa raya years back, Ifah still baby lagi mase tu.

Lepas IJN kitorang gerak ke jln TAR. Hami sempat terpengaruh beli selendang (hahahaha) dan aku seperti biase takde beli ape2. Otak time tu dah terpk nk jumpe boipren kt Pavillion je. Hehehe. Lps makan n hami pun dah dpt barang yang die nak, kitorang pun gerak ke Pavillion utk boipren baru ku!!~

So now aku tengah bizi. Bizi mengenali boipren gua yang baru. Nama die Marc. Nnt2 gua kasik kenal... sabaaarrrr.....

2 comments:

hUmmY said...

HAHAHAHAHAHAHA!

SHUT UP PLS!

I HATE U BIG TIME OKAY?


KAU NMPK AKU MENAIP GUNE KEPSLOK + BOLD?

APE YG PENTING?

KERJASAMA!!

HAHAHAHAHAHA!

[siti] said...

bila bekerjasama.. kerjasama.. kerjasama...
bila bekerjasama kita akan berjayaaaaa....

ku bantu dirimu, kau bantu diriku...
bila bekerjasama kita akan berjayaaa...

aku dedicate lagu ni utk ko hami. moga ati ko tak sakit lg dengan kemesraan aku ngan Marc. nGee!!~