Wednesday, March 25, 2009

entry kali ni seperti biase cacamerba. macam2 ada!!~

Hari ni ade friendly match dgn Bursa Malaysia atau org kenali dgn BSKL. Main skuasy la sayang, mau main ape lg. Aku main 2 game. Game awal2 dan game hujung2. Due2 game kalah, kene goreng hidup2 dgn Bursa. Hahaha. Tp atleast second game aku ala2 fight back gtu. Hasilnye, mcm nk pengsan aku kepenatan. Nasib baik td sempat cari grip siku tu. Lega sket lengan aku yang dr smlm mmg dah terik dek overdo main skuasy. hehehe.

Mmg best game dgn diorang. Byk yang aku gain. Even tgh berlawan ni, diorang bley kasik tips utk improve stroke. And diorang pun siap sediakan 100plus berbotol2 and snacks. Sampai gua rasa ni nk main ke nk buat minum petang? hehehe. tp diorang mmg best, siap kasik token lagik. InsyaAllah nnt kitorang plak akan organize friendly mcm ni, mungkin larger scale.

Ish, aku dah start rase addicted to skuasy. Kalo la court mcm kat Bursa tu, bley main anytime, best giler la. Ni, kalo ari len dah ade je org booked. Ari selase yang selalu kitorang booked tu pon kalo ramai turun kene la tunggu turn. Another thing, aku nk funding beli raket baru la. Head ke, carik yang rengan2. nGee!!~

OK, habes ceta skuasy.

Aku rase 2-3 minggu ni aku mmg hectic la. Sape2 yang nk jumpe aku dok postpone2 tu, jangan mara ar.... nak buat appointment dgn aku, lepas pertengahan bulan 4 baru aku free sket. Ni weekend ni dah nk g Taiping plak, pastu dah start exam. hadeh. buku pon blom bace ni, cane?


ok, seriyes sket.

Aku ade bace satu update kt blog fynn... bercerita tentang kata org. Orang kate cani, centu. Katanya, dia kata, aku dgr.. semua ni phrase2 yang kita selalu dgr. Die kate ko tak sker eh aku kawan dgn die? Aku dgr ko skrg sombong, tanak kawan dgn bedah lagi. Haih, perkara2 mcm ni la yang buat org bermasam muka, berprasangka dll. Kalau dpt jenis suke confront n tanya balik nice2 takpe, dpt jenis pendam dan buat assumption sendiri, ha, kan parah tu.

Baki aku entry tu bagus, memberi peringatan kepada aku dan juga kawan2 yang lain, dapatkanlah kepastian. Jangan main percaya je cakap org, lg2 yang ckp 'aku dgr', 'katanya'... bahaya. Aku pon dah terkena, dan aku rase biase dah cakap2 mcm ni. Marilah kite same2 wujudkan persekitaran yang lebih harmoni dgn mengurangkan gosip. hehehe.

1 comment:

.amiey. said...

hek2
btollah
kata org jgn pedulik
wat semakness
:D