Saturday, March 21, 2009

adeh

sesuatu jadi hari ni lps aku balik dr wedding zanna. masih cuba selesaikan masalah. aku mmg sgt2 (tatau cane nk express sgt2 ni cane) sakit ati, sedey, tension, susah hati dan sakit kepala. Risau dan mcm2 lagi. Aku dah call cikgu Adi dan die kate bley setel. Esok harap2 die bley tolong aku. Bantu aku Ya Allah, mudahkan urusan ini. Amin.

Siyes aku cuak gile babas. Harap2 ok. Mintak sgt2.

Sbb ati aku sgt2 tak tenang, jiwe sgt2 kaco... aku entertain la ati aku dgn replay video match Liverpool n MU ari tu. Berkali2. Sorry ye fan MU, no offend. Tp ni je video yang bagi aku buat aku rase kuat balik, ade rase victorious dlm hati.

Sgt weak, dan aku blom bgtau org2 yang terlibat. Maybe i shouldn't, at least for now. Try to recover, harap2 ok.

1 comment:

aaina said...

hope evtin gonna be fine ya babe..