Thursday, March 5, 2009

Kena study Prinsiples of Macroeconomics tentang national productions *sigh*

mlm smlm konsert jason mraz. tp tak dpt pegi. sedey. sob sob.

tp mlm smlm saya jumpa kawan yang dah lama tak jumpa. Saya sangat gembira dengan perubahan beliau, dan sgt2 bersyukur.. Syukran jaziilan Ya Allah Ya Rabbi. Barakallah alaika ya Bob. Jazakallahu khairan. Alhamdulillah.

Ade perkara membuka mata yang si sampaikan oleh bob. Cuma aku harap mata aku ni boleh buka lebih lama utk dgr cerita selanjutnya. Sorry dude, mate i dah siyes takleh nk buka. I'll find time for u nnt ye, InsyaAllah.

Bercerita dengan Along tentang mlm td, Along buat satu ulasan. Bila kita takde terlibat dengan dosa2 besar, nak ada rasa kekesalan dlm hati sebesar org2 yang ada sejarah bergelumang dosa adalah lain. Keinsafan yang dirasakan tu pun lain, sesalan nya pun berbeza. Mcm org yang pernah pukul org dan org yang pernah bunuh orang. Impak nya berbeza. Tapi takde la aku cakap kite kene buat dosa2 besar baru rase nk insaf tu power sket. Cuma nak nampakkan kesan yang berbeza antara satu2nya.

Esok ade mid term, paper Principles of Macroeconomics. Topic yang masuk ialah Introduction to Macroeconomics dan National Production. Exam start pukul 9 di UNITEN. Haih, kul bape plak nk kuar umah ni.

Selain mid-term aku ade beberapa agenda lg esok. Doakan yang terbaik aje la, moga Allah mudahkan urusan2 aku untuk esok, Amin.

No comments: