Thursday, March 27, 2008

Cinta dalam hati

Smlm aku beli beg untuk Lola. Tapi lupa nk load gambar beg tu dlm thumb drive. So, esok la aku upload gambar tu kat sini. :)

Hari ni nk bayar bil streamyx la. So, bley mintak modem baru cepat sket.. tak sabar nk online kt rumah dgn wireless router. Bley online sambil golek2 atas katil. :p

Smlm aku godek2 Lola. Saja praktikkan ilmu flash yang cikgu Hadi ajar. FYI, aku test mula2 pakai kit lens. Even bukak apperture paling besar pun, golap je gambo nyer. Shutter pun dah turun sampai 1/20. Takkan nk turun lagi kan? Haikal pulak mane duk diam.. kalau shutter slow sgt nnt nampak motion. Hm... trus aku tukar pakai 50mm, sorong flash ke hotshoe. Tadaaa... comel nyerrrr...




Flash bounce ke ceiling. Tengok bokeh die. Perghh.. mmg best lens 50mm ni. Layaaannn...

Hm.. ari ni hati asyik nyanyi lagu ni. Maybe sbb esok aku nk kuar dgn ayeh selama setengah hari (hehehehe). Mungkin kah aku akan peluk die untuk kali ini saja? Hm.. Ntah la....


Ungu-Cinta Dalam Hati

Mungkin ini memang jalan takdirku
Mengagumi tanpa di cintai
Tak mengapa bagiku asal kau pun bahagia
Dengan hidupmu, dengan hidupmu
Telah lama kupendam perasaan itu
Menunggu hatimu menyambut diriku
Tak mengapa bagiku cintaimu pun adalah
Bahagia untukku
Bahagia untukku
Ku ingin kau tahu
Diriku di sini menanti dirimu
Meski ku tunggu
Hingga ujung waktuku
Dan berharap rasa ini kan abadi untuk selamanya
Dan izinkan aku memeluk dirimu kali ini saja
Tuk ucapkan selamat tinggal untuk selamanya
Dan biarkan rasa ini
Bahagia untuk sekejap saja

5 comments:

Miss Reen said...

canteknye gambo..
pasnie ko ajar aku plak k..
sorry la..aku mmg takbole gi kelas...
bz satu hal..
then aku lack of confident in myself...smoga ko paham la mek ti maksud aku itu..

ps: bebaek pelok ayeh..kang aku skodeng kang..

MOLY said...

besooooooooooooooo nya mata dia

:D

[siti] said...

Reen : ya ya.. aku paham. :D uiceh, harus la ko skodeng aku!!~ *deting jaoh2 la

Lily : besar kan.. bulat mata die pandang kamera. sampai meleleh2 air liur. huhuhuhu.

Doyok said...

comelnya itu anak. sitik kene tag. jawab jgn x jawab :))

hUmmY said...

gile bolat mate!

mcm nak mkn je!

kehkeh~


lagu cinta dlm hati sgt bes!

aku pon ske!

sedih pon ade!

sob~