Monday, March 24, 2008

putrajaya yang panas

smlm aku join outing PS g putrajaya. Belajar cara membelai dan menggodek Lola dengan jayanya hingge boleh bawe hasil (the poyoness is very true, and it really shows). hahahaha.

tade la. blaja basic photography. Dulu mase dgn cikgu sahruddin asfons tu mmg dah blaja basic, tp tu mase pilem. skrg dah digital, kene la blajar balik. ok la.. seronot!!~



hm... aku ni, asyik baik gado baik gado je skrg kan? aku pun dah pening, jangan tanye la knp. aku pon tade jawapan. yang aku tau:


*edit. aku delete ape yang aku dah taip pagi td sbb aku rase sgt tak bes. sekian*

entah lah... aku tatau nk pk mcm mane. Ya, ade kawan kate, lupekan je... ade kawan kate, he hurt u bad, jangan kasi can dan yang sewaktu dengannya. Tapi ape yang aku rase, aku sorang je tau. Ape yang aku lalui tanpa die due tige menjak ni, pun hanya aku yang tau. Yang aku tak tahu hanyelah ape yang aku pk (ape aku ckp ni?). tp kan.. semua kawan kata itu ini.. tp time aku amik ativan tu (oops) tade plak kawan ajak aku lepak2, borak2 untuk distract pemikiran aku ni dr pikerkan bende2 tu semue...(hahaha... skrg aku realize aku sbnrnye tade 'besfren', even ade org ngaku 'besfren' aku)gile kental la.

biarlah... kitorang dah ok siket2. boleh nk sms2, n betting bola (aku kene belanja die keni rojes sbb liverpool kalah. menci), boleh mms pasal kotak ubat mak (mak die), call je belum. entah la.. sama ada die perlu lagi masa, atau aku pun sbnrnye belum sedia (slps event sms tak pk panjang tu). ntah la.

aku sedang belajar mencari cara utk pasrah dan redha.. sbb aku rase aku masih mcm ni sbb aku belum pasrah dan redha dgn ketentuan ni lagi. Haih...

Ntah la.. ade org ckp rupe aku mcm org sakit. (sakit ke aku?) ntah la...

aku patut tukar entry ni kepada entah la kot.

No comments: