Wednesday, March 26, 2008

Alhamdulillah....

Hm.. esok bonus masyuuukkkk... yeeaaaahhhhaaaaa...

Alhamdulillah. Jumlah yang amat2 memberansangkan. Tapi atas minat dan hobi aku tuh.. aku takleh nk poya2 sgt dgn duit tuh. Banyak yang nk kene buat. Banyak yang nk kena kira2.

Aku mohon Tuhan permudahkan jalan ni. Kalau 2-3 bulan lepas, bila bonus konon2 ingat nk guna utk kawen, skrg aku bley la konsentret untuk benda lain pulak (dah tak jadi kawen kan).

Aish.. sedeyh plak tibe2. Ok2, tanak sedih2 *boring la plak tiap2 entry nk sedey2 emo2 kan. Aku nk balik awal... nk g godek Lola ku.. owh Lola i miss yews... muah muah muah..!!~

*esok jugak aku bayo bill streamyx. sungguh tak bermakna kehidupan tanpa internet. Hahaha.

2 comments:

Miss Reen said...

bagos lar ko dah ader hobi baru..
lola oOo lola...
jgn sesedey eh....

K@sih said...

huhu..best kalo gadjet nih....
rasa mcm byk benda nak amik gambar.. :P
saya hanya ada D70s jer and Olympus SP-500UZ jer...
explore laa.. tetiap kamera ada kelebihan dan kekurangannya.. :)

tak semua benda yg dirancang akan jadik..
tapi.. its good kalo ada perancangan & matlamat..
so that kita tak lost..

njoy!