Tuesday, October 28, 2008

sapa mau hadiah!! mari teka apa ini.~*


Mari meneka. Apekah ini? Aku kasik klu... ianya boleh dimakan. Yeah!!!

Aku akan ke Langkawi weekend ni, urusan kerja sambil bersiar2an. hehehehe. sape2 yang berjaya menjawap dengan btol dan tepat, aku akan belikan hadiah spesel dari Langkawi. Mari meneka!!!!


*update 29/10/2008

wah.. susah btol ek nak teka ape ni? Ok la... kasik klu tambahan. saiz mcm bola tennis, telah diproses dan merupakan bahan masakan.

ok? boleh teka dah?

*gambar ni diambil mase preparation untuk open house itu hari. sile telek apekah menu open house itu ari. hehehehe.

18 comments:

Miss Reen said...

limau nipis yg dijeruk..

.amiey. said...

mcm laici je ?
:-?

shashazura said...

tuh buah kelubi tu ke ?
yg bwat jeruk tu ?
ahahaha
gigih teka.

Si Penanya (?) said...

laici dowh!!! serius aku slalu jumpa menatang ni masa kat Italy dulu~

shuwen said...

limau kasturi yang dijeruk sampai bertukar warna... mmmm sedap nyer!!!

[siti] said...

jumpe kat Italy tu dah ade ala-ala clue dah. tp bukan laici arrr.... kelubi pon bukan... limau pon bukan...

yaa.. teruskan meneka. hahahaha.

*bak kate reen. susah giler.

Anonymous said...

aku teka..laddu. gasak kn

cemut said...

buah limau mandarin :))

cik temah said...

aku tau!!!! Buah TOMATA!!!!! utk di buat sos Spagetti!!! kannnnnnnnnnnnnnnn

hadiah !! plz!!! hohohoh

Anonymous said...

i tau....dia adalah baby tomatoe...fav cik siti...
hehehe...beli hadiah besar besra utk saya yer tak pun cekelat besau dh ler....

sekian
cikleen yg comel :)

[siti] said...

hampir tepat!!!

cik temah said...

aku nk jawab lg!! BUAH TOMATO YG DIKUPAS !

HADIAH !! HADIAH HADIAH!!!!

Anonymous said...

aik mana boleh mcm nie...itu adalah baby tomatoe yg telah direbus dan dibuang kulit nya...dan terjadilah demikian....

-cikLeen-

cik temah said...

hahahaa.. ada org x puas hati ni... ai nk bg jawapan lg tepat bole.. wakakakaka...

apakah itu adalah peeled tomatoes.
boleh??? hoho....

pada pengujung blog yg lain.. redha la ai dah menang yer.. wakakakakaka..

[siti] said...

miakakaka
leen kasik jawapan sgt best.. cume ianya bukan baby tomatoes. Oh yew mmg really know me bebeh... tp this time around i'm so lazy to kerjakan baby tomatoes.. tomato biasa saja kali ini.. hahaha...

kau ann... sabo je lah. nnt kupikir2... mau kasik due2 ke nk kene share. hahahaha.

*jawapan paling tepat ialah tomato yang direbus dan dibuang kulitnya atau dikenali sebagai peeled tomatoes.

shashazura said...

arghhhhh
abes kalah la neh ??!
tidakkkkkkkkkkkkkkkk
nak adiahhh jgkkk

:((

.amiey. said...

tomato ke? alaaa
nanti nk pegi try buat. tgk sebijik gni ke tak

*kiciwa*

hUmmY said...

ahahahaha!

seot ah!

ni main tpu ni wei!

korang gogel ke hape?

:))

aku tetap nak kate ni laici celup sirap!

dulikkkkkkkkkkkkk!

muahahahaha!