Thursday, October 9, 2008

air laici

beberapa tahun kebelakangan ni ayah mesti beli laici dlm tin untuk dihdang kepada tetamu di Hari Raya. Walaupun kitorang dok bersungut2, sbb lepas tetamu balik nk mengemas nye agak menyampah la (ye la, melekit2 meja, masing2 dok korek2 laici esp kids), tp ayah tetap jugak beli. Aku pun suke sebenarnye bile tetamu enjoy dtg rumah aku, syiok ar dpt laici kan, idak selalu dpt sirap, air oren...

mlm ni sbnrnye aku kene siapkan jahit manik kt baju bos aku, sbb die nk pakai g weddings weekend ni and open houses. adeh... aku tgh malas2+ngantuk+malas.. hehehehe. tp kene gak la siapkan at least satu mlm ni, esok siap lg satu.

aku pon cari la objek2 menghilangkan sangap, dan aku jumpe laici tin ayah aku. hehehehe. ampun yah, org kidnap satu tin.



aku malas nk edit, fresh dr Lola aku tepek sane. hahaha.. gile 'temahak' kan?

*aku tatau la kol bape nk tdo mlm ni.

1 comment:

Halim Jasmi said...

Selamat Hari Raya.
Esok lunch,nak order air laici lah.
Nampak sodap eh.