Thursday, February 19, 2009

Esok adalah hari merah

Berjaya membeli perfume dengan keadaan budget yang sgt ketat yakni RM100. Wah, hoyeh2!! bukan satu, tp due botols. Alhamdulillah. Syukran jaziilan 'alal Metrojaya wal Jusco perfume sale. hahahaha.~*

aku beli 3 botol sbnrnye (ahaks.~*) Lagi satu botol simpan kt opis, reserve utk birthday sumone in mid May. Tapikan, ade org tu lagi byk memborong drpd aku siot. Brape botol ek minah? Jeles ai tau. Kalo la aku tgh berwang, aku borong je byk2. Bley la aku kasik je kalo dah tade sgt adiah besdei nk kasik kt korang. *sigh*

Kepada kawan2 yang lambat tau or baru tau pasal sale yang dah abes ptg td ni, aku mintak sorry byk2. Bukan aku tanak bgtau, tp tak bgtau sbb:

1. aku tak ingat aku ade number korang.
2. aku pon baru tau ptg smlm.
3. aku tak terpikio le plak korang berminat.

Jadi, bg le tau aku kalo kome2 minat sale2 yang ceni2 nih. So, kalo ade le lagi aku kabo le kat kome. Maaf la ye untuk kali ni.

Esok adelah hari merah, jadi kami akan berbaju merah ke opis. Rasa mcm nk bawak Lola pulak, sbb last week baju biru takde amik gambar. *sengih*



*aku nk sharpen balik skill bahasa arab aku la. Sedih plak bile dah makin weak. nihon go jugak. nak kene carik balik ni buku2 lama.

2 comments:

hUmmY said...

waiii waiiii?

waiii dont yu tell meeeee? :((

aku dala mmg ngah carik pefium!

kejiiiiiiiiiiiiiii~

T_________T

[siti] said...

uwargh... ampun... jangan marah ai....