Thursday, January 15, 2009

Outing Tasik Taman Jaya

Kali terakhir aku g Tasik Taman Jaya ni waktu study di PJ dulu (sekitar 2000-2001). Sekarang dah ade perubahan, tp tak banyak sgt la.

Aku ambil half day td, ade bende tentang study yang aku nk kene setelkan. And aku jugak ade janji dgn adek gedik aku si Am nk shoot utk magazine. Ok la.. aku pilih Tasik Taman Jaya sbg spot utk shoot. 4 persalinan. Am dah boleh dikatakan semakin maju dengan modelling sekarang, dah tak kekok bergaya dan dah skill nk salin2 baju kt public (siap salin jeans ok!!). Walaupun muke n badan masih byk berparut (baru baik dr chicken pox), masih boleh posing2 (wah.. mcm ayat magazine plak. Haha).

Am bawak PA die (pasang PA dah skrg...) Imah and aku saje la ajak Hami ikot sekali. Hehehe. Asal lately ni aku asyik ajak Hami jenjalan eh? Sbb die ok, muke nak hepi aje. Sengal je. Aku suke berjalan dgn org2 yang hepi2 ni... secara tak langsung ke-hepi-an die tu aku dapat gak. Aku pon ceria sokmo, sengal memanjang. Hahaha. And Hami pon mmg ade time free kan. Tak reti penat, mcm aku. Tu penting gak. hehehehee.

Weather mula2 mcm tak syiok. Langit mendung, aku susah nk dpt gambar2 yang warm. Tapi dah hujung2 tu, the sky is beri biutipul la. Aku suke. Tapi time tu dah abes sesi am dah. Sesi gedik2 je mase tu. Hehehehe.

the model

the modal

and paling comot, of kos the photographer. hehehe.

Lepas abes melepak, kitorang g A&W. Aku saje pow Am makan sbb aku dah kasik free photography service kat die. Aku makan waffle dgn float. Aku baru tau waffle A&W besor. Tak larat abes. Hehehehe.

Dari dulu Am mmg minat modelling. Who am I to say no? He got talent, go for it bro!! Tapi kurangkan gossip tau!! Jangan banyak main n tumpukan perhatian, focus!! *fyi, baru2 ni Am ade menang third place untuk Pencarian Gadis/Jejaka iRemaja. Congrates bro.~*

2 comments:

hUmmY said...

HAHAHA!

modal pon bole!

:))

Mohd Ahmad Ferk said...

aik?
am ke tu?
suda lame tak jumpe dia!
ade no Fon dia?
aku rindu same itu gay!
kah kah kah!