Wednesday, January 28, 2009

sikit2

update je

*aku jumpe kasut running aku kt rak kasut lama tepi rumah. So ari ni dah start g gym balik. dan aku telah jumpe kasut hard court aku kat gym!! punye meraban aku carik, tertinggal kat gym upernyer (kasut hard court tu slalu guna utk skuash, kasut running utk aktiviti2 len. Tapi kadang2 aku lenjan je kasut hard court utk lari. haha)

*opis baru even agak sempit berbanding dulu, kire ok la sbb mesin fotostate dah dekat. Bilik BHT pun sgt2 la dekatnye. Pusing sket dah bley nampak die. Takyah la nk tekan2 butang lg nk panggil aku ngadap. haih!!~

*smlm tak jd tgk underworld walaupun tiket dah beli. Kisahnye orang jaga tiket tak terpedaya dgn rupe Acha yang masih underage tu. Lalu kami pun tukar tgk Bride Wars. Best jugak. I lurve Anne Hathaways (cane eja name die eh?) die comel dan mulut die sgt lebar.

*Mula2 plan nk g A Famosa weekend ni, mau amik bungalow lepak reramai. Tapi ayah dah demam2, tatau sembuh bila. So, plan tak jadik la kot. Sedih sbb tak dpt jalan2, tp tak kisah sgt sbb dah pernah pergi. Sampai pulau2 monyet pon dah jejak. Ahaks.~*

*aku plak dah perit2 tekak. Ari ni layan air-cond kt opis, dah mule rase mcm nk demam. Oh, jangan la demam. Jumaat ni mau layan Akar di Galeri Shah Alam.

*2 kali tukar modem dlm 3 hari ni. Gile la modem streamyx. Asyik kong.

*Result dah kuar. OK la... ade yang truk ade yang ok. Tp latest cgpa blum update. Stended la OUM mmg mcm tu.

*laughing mcm org gile watching Russel Peters.. Somebody gonna get hurt real bad.. :)))))

2 comments:

hUmmY said...

russel peters?

mcm ade je dlm cd aku!

tp x pnah tgk!

:))

[siti] said...

bek ko tgk. funny nak mampos!!~