Wednesday, March 18, 2009

Mari saya perkenalkan kekasih baru, Nama dia Marcus. Panggil saja Marc.


Ini la Marc. Alhamdulillah rezeki, dpt laptop baru. MacBook plak tu. Meskipun tak sehebat MacBook Pro idaman kalbu, kire ok lah utk beginner mcm aku. Aku ade set target (ni set aku sendiri la), kalau nk upgrade kamera ke line seterusnya (40D, 50D) kene la business masyuk dulu. Dah pro, up lg line seterusnye (5DmkII kee... hehehe). Tp for lens aku ade duit je angkat dulu wide lens. hehehehe.

Same goes dgn portables ni. Mula dgn kecik2 13", InsyaAllah ade rezeki business ok, upgrade lg. Tp kalau upgrade pun, aku takkan letgo la yang ada skrg (Lola, Marc). Sbb diorang (cheh, diorang plak) la permulaan mcm2 bagi aku. Dah hampir dua minggu aku bersama2 Marc ni. Agak lambat lak nk intro bebetul kan, sbb registration die dgn Apple pun aku baru lg buat.

Aku mula2 ingat nk amik gambar artsy fartsy utk introduce Marc ni. Tapi aku mmg sgt2 la bizi sampai mid April aka sampai abes exam nnt. Minggu ni aku bz dgn wedding besfren aku, Ruzanna. Wohh.. mesti eksaited, besfren nk kawen ok (aku siap tempah kebaya, siap amek cuti ari Jumaat utk bersame2 memeriahkan majlis nikahnye. hehehehhee). Ahad plak ade Bengkel Lady Photographer tu. Minggu depan InsyaAllah ke Taiping plak utk MAD program. Lps tu dah start exam... phew.~*

K la... nk tdo. Otak dah tepu takleh pk nk bikin assignment dah. Esok dah kompom byk kije kt opis. Salam....~*


4 comments:

shashazura said...

comelnye kekasih baruuuuuuu!

Anonymous said...

Asal tak nama kan Marc Anthony jer... hehehe.
Siti angkat je terus 5Dmk2... cargass!!!

aaina said...

jeles jeles
nak jugak!! :P

[siti] said...

5Dmk2 tunggu org kasi hantaran kawen. miahahaha.~*