Thursday, March 26, 2009

Bantu saya kawan2...

Secara kasarnya, saya buat 3 perkara dalam kehidupan saya seharian. Saya bekerja sepenuh masa di office, saya buat bachelor degree sebagai part-time learner dan photographer secara freelancing. Bila ada kelapangan, saya juga memasak kek dan mengambil upah menjahit manik sbg side income. Baru2 ni ade org cadangkan saya jual brownies dan biskut Famous Ami juga.

Selain 3 perkara asas ni, saya juga gemar bersukan (ada apa pada saiz,hehehe), bersosial dan berlibur. Saye bukan org takde life ok.~*

Tapiiii.........

Bile saye gile2 byk keje kt opis, dan dlm waktu yang sama ade 2 assignment yang agak2 tepu otak nak buat dan final exam dah dekat, satu hape pon aku tak study lg.... mmg mcm org gile jugaklah jadinye. Nasib baik ade photography. Yup, photography makes me keep in my sanity. Ala2 balance out jugak lah.

Tapiiii........

Bile nak siap assignment ni???????? Otak dah takleh operate dah ni.

Ish. Malas cakap la.


Ade tak org nak amik upah buat assignment?

3 comments:

.amiey. said...

menaep ke ? menaep bak kasi amey
hahahahhahahahha :p

Mohd Ahmad Ferk said...

huhu!
ala..
taep slow²..
lame² siap la..
hehehe!

[siti] said...

takat menaep je tape. ni nak kene perah otak piker. uwargh!!!