Thursday, March 12, 2009

WANTED : Married couple for shoot 24-26 April Pulau Duyung

A message from bro Zuhrie:

My friend who is a hotel manager is looking for a married malay couple untuk pre-wedding shoot at Pulau Duyung, as follows :

1. Date : 24-26 April 2009
2. Location : Pulau Duyong Terengganu
3. Accomodation : Ri-Yaz Heritage Resort & Spa Hotel Pulau Duyong (FOC)
4. Transportation : Provided only from KT to Pulau Duyung & vice versa.

Kepada yang baru aje berkahwin ataupun dah lama kahwin pun boleh, dan ingin bercuti bersama-sama, sahabat aku sedang mencari pasangan untuk pre-wedding shoot yang akan diadakan di pulau itu. Shooting akan dilakukan di kawasan pantai, di atas yacht (kapal layar mewah) dan juga dalam air. Pakaian wanita akan ditaja tapi pakaian lelaki sendiri pasal pre-wedding aje, ni akan discuss lebih details dengan penganjur.

Pengangkutan dari KL, JB, KK, KT atau di mana sahaja anda berada untuk ke Kuala Terengganu adalah kenderaan sendiri. Setiba di KT, pengangkutan akan disediakan oleh penganjur ke pulau berkenaan. Tempat tinggal disediakan di hotel tersebut.

Tiada bayaran akan diberikan kepada pasangan, tetapi semua gambar yang diambil akan diberi satu salinan kepada pasangan itu selain tempat tinggal dan keseronokan bercuti di sana, naik kapal layar mewah ke laut dll. Tujuan shoot ini adalah untuk mempromosi hotel dan pulau itu sebagai destinasi perkahwinan dan berbulan madu. Jadi kalau nak cuti free dan juga dapat gambar free berbulan madu atau bercuti, ini yang perlu anda lakukan :

1. e-mail kepada shoot@prewedding.info dua keping gambar anda dan pasangan anda : satu half body shot dan satu lagi full body shot. kalau nak kirim gambar bersanding atau outdoor korang kahwin pun boleh la. janji ada yang half body dan satu lagi full body. boleh la copy e-mail tu kepada saya di zuhrie@yahoo.com.

2. hantar selewat2nya 17 MAC 2009.

pihak penganjur akan memilih pasangan yang bertuah dan maklumkan semua arrangement yang berkaitan mengenai program ini.




Jadi, sesape yang berminat tu mari la hantar gambar2 anda. Best ni dpt percutian free tau, siap org amik gambar lagik, ala2 post-wedding. best!!

3 comments:

hUmmY said...

weh!

menareknye!

tp aku lom kawen!

sudi jd psgn aku?

HAHAHAHAHA!

MK said...

wah... masih abelebel ker ?

[siti] said...

masih ebelebel rasenyer. lepas tarikh tutup baru diorang buat evaluation.