Thursday, May 1, 2008

benci lah

Aku baca balik blog aku. Mcm2 aku jumpa. Lama dah rupanye relationship kami mula goyang. Tapi aku cuba nk selamatkan.. cuba dgn sangat kuat, sabar dan tabah. Tapi, tak boleh selamat jugak.

Makin aku tak percaya alasan masa depan aku tak indah kalau dgn die. Alasan sbnr adalah diri die sendiri. Susah sgt nak ngaku kan?

Ayat ni yang aku tersentap bila baca balik...

"Tahun ni juga aku jumpa insan yang aku paling sayang. Mohd Soleh aka Ayeh,lelaki yang mnerima aku seadanya, sabar melayan kesengalan aku, dan yang paling penting, tidak mengambil kesempatan diatas kelemahan aku (sebab aku dah selalu sangat jumpa lelaki yang suka ambil kesempatan.Mentang2 aku hati tisu). Die yang jaga aku, bila aku dah start nak ngarut2, kene marah. Hehehehe. I can say he's my guardian angel."

... tp my guardian angel had broke my wings and my heart. How could he.

Liverpool kalah. Benci lah. Mlm ni mlm yang sangat benci.

No comments: