Saturday, May 31, 2008

tambah la lagi

Aku putus cinta, bos makin bikin stress, kerja makin banyak, financial kian sempit (bukan apa, sbb aku dah mula investment baru, kene amik masa juga nk cope dgn limitasi kewangan skrg sblm investment tu mendatangkan hasil). aku sakit, demam selsema sampai 3 hari mc.. bersambung sabtu ahad ni, dan masih sakit kepala.

Hari ni

Aku berjaya meng kemek kan kereta aku. depan side kiri, lampu abes. Bapak aku kata 'habis sebulan gaji ni'.

mampus.



lps satu2 lah. tak cukup lg ke life aku dilelahkan mcm ni. penat la.

bantuan... plisss.. tttrrrtt ... tttrttrrr....

4 comments:

shashazura said...

saba saba
taret napas dalam2
hihi ~

Unknown said...

ko mengamok ye beb? hurmm sabaarr k

cemut said...

ala rimas kan ..
sabow..

Zura said...

sabar siti..
dugaan dr Allah sebab Dia sayangkan kite..
terima je dengan hati yg terbuka..
akan datang pasti ada rahmat yg mendatang..

:)