Sunday, May 25, 2008

Tapi Bukan Aku

aku dgr lagu ni. trus bercucuran air mata aku. aku terasa sgt2 mcm Ayeh nyanyi lagu ni utk aku. Uwaa...... kacau sungguh.


KerisPatih - Tapi Bukan Aku

jangan lagi kau sesali keputusanku
ku tak ingin kau semakin kan terluka
tak ingin ku paksakan cinta ini
meski tiada sanggup untuk kau terima

aku memang manusia paling berdosa
khianati rasa demi keinginan semu
lebih baik jangan mencintaiku aku dan semua hatiku
karena takkan pernah kau temui, cinta sejati

reff:
berakhirlah sudah semua kisah ini
dan jangan kau tangisi lagi
sekalipun aku takkan pernah mencoba kembali padamu
sejuta kata maaf terasa kan percuma
sebab rasa ku tlah mati untuk menyadarinya

semoga saja kan kau dapati
hati yg tulus mencintaimu
tapi bukan aku


*aku tatau knp. Maybe sbb aku makin byk problem dan kesempitan skrg. I barely breath, and i hate myself for the fact that I can't adopt to this kesempitan. Byk sgt, mcm2 benda masuk sesakkan pale utak aku dlm masa yang sama. And aku takleh nk pk nk setel macam mana, and yang mana satu nk setel dulu sbb semua nak kene setel cepat cepat cepat. Uh, bley gile aku. Hampir gila, hampir2 hilang pertimbangan kewarasan. Tp aku masih disayangi.... aku cerita lepas ni, aku akan post 2 entry, tentang kawan baik aku, dan childhood friend aku yang tiba2 dtg gicing aid in time of i really in need of moral support. Thanks sha, ekin... u know how much i love u guys. Cerita dan gambarnya next entry ya. :D

1 comment:

Miss Reen said...

sedey aku baca entry nie mek ti..
aduhh..
be strong k?