Monday, May 12, 2008

tag cemut, ouch!!~

7 wonder of my world


7 RANDOM FACTS ABOUT ME:

1) gila gambar. bukan gile bergambar atau gile geleman. Ada paham?
2) not a morning person.
3) mesra alam yang perlu masa untuk warm up.
4) sehari tanpa internet bagai mlm tanpa bintang
5) ai manje tau tau tau... *dgn certain org je.. ehem...*
6) jenis pembelian dan pembelahan kini sudah beralih arah kepa ayang lebih mahal *dulu beli tishet, skrg beli lens. muahahaha*
7) aku baru putus cinta

7 THINGS THAT SCARE ME:

1) Allah s.w.t
2) mati
3) hantu
4) kehilangan org yg aku sayang
5) mak ngan ayah marah
6) gagal
7) gagal lagi.. cis!!~

7 RANDOM MUSIC AT THE MOMENT:

1) sempurna - andra & thebackbone
2) hanya kau yang mampu - aizat
3) cinta hampa - d'lloyd
4) biarlah - Nidji
5) negarakau - kau lah nyanyi
6) Asmaul Husna - kita nyanyi ramai2
7) bila nk saksi - spider (lagu tema ni dulu... skrg jd lagu kenangan. haha)

7 THINGS I SAY THE MOST:

1) bengong
2) kau
3) aku
4) i
5) u
6) saya
7) gile
*eh, things ke words? lantak lah.. suke hati aku la..

7 THINGS I TREASURE THE MOST:

1) family
2) my Lola
3) kawan2
4) my Reza
5) my Sabun. haha
6) my sanity
7) my sanity

7 “FIRST TIME” THINGS I EVER DID:

1) pegi sekolah - masa tadika 5 tahun
2) masuk asrama - mase tingkatan 1
3) masuk u - mase masuk matriks, tahun 2000
4) naik bas - umor 4 tahun.. ikut maknyah balik rumah mak die kat mane ek.. tak ingat la plak. Aku asyik main loceng bas sampai kene marah dgn driver (ala.. dulu2 loceng yang ring besi ade merah kt tgh2 tu)
5) makan sate padang - dgn Ayeh. hm..
6) naik eye on malaysia - tahun lepas, dgn Ayeh.
7) tgk wayang kat cineplex - tgk citer I Am Legend, dpt tiket free. Juga tgk dgn Ayeh.


*hahaha... ni je memori yang aku ingat skrg. Jangan marah arr...


Biarlah - Nidji

aku sudah berlari
mengejar yang tak pasti
mengejar kamu.. hanya dirimu..

kulantunkan hidupku
kubisikkan cintaku
hanya untukmu.. hanya untukmu...

tapi engkau terus pergi
tapi engkau terus berlari
jadi biarkanlah aku di sini

biarlah kurela
melepasmu, meninggalkan aku
berikanlah aku
kekuatan untuk lupakanmu

waktu terus bergulir
sakit tetap mengukir
jalan hidupku.. jalan hidupku..

berikanlah jiwamu
berikanlah cintamu
hanya untukku.. hanya untukku

tetapi engkau terus pergi
tapi engkau terus berlari
jadi biarkanlah aku di sini

kau jauh dariku
kau tetap menjauh dari aku.

3 comments:

Unknown said...

jom karaoke ehehe

Miss Reen said...

byk nye yg 7...
muekekekeke

cemut said...

wah tag da basi.
:))