Monday, April 20, 2009

Pondan gila dihantar ke HKL

Sape2 yang bekerja dkt2 area Jln Raja Chulan dan seangkatan dengannye, pernah tak nampak minah/mamat ni? Hari ni keluar berita die kat Kosmo!

Last week mmg hangat dah kat opis ni dgn email pasal nyah ni. Dia ade pukul org, katanya tak pasal die pukul. Tp aku rase die pukul org yang ushar die kot, sbb aku pnah gak 3-4 kali bertembung dgn die ni masa jalan balik keje. Alhamdulillah die takde pukul aku. huhuhuhu.

Ari ni plak ade org kate ade lg sorang, pon pukul org jugak. Ape ke gile nyah2 skrg ni, main pukul org aje. Nyah ni muke mcm siam2 sket, n boobs die mmg solid abes la. Tak pakai bra pla tu. Gambar kat bawah terpakse aku senset kan untuk keamanan sejagat.

Dlm Kosmo! kata die kene tangkap smlm, tp gambar kereta polis tu aku dah dpt dr minggu lepas lagi. Taktau la mane yang btul.





2 comments:

Halim jasmi said...

Yelah., Hari tuh perasaan jugak dia nie buat cat walk kat station LRT Masji Jamek.Gilo rupanyer..

hUmmY said...

euw~

jijik saje!