Tuesday, August 12, 2008

hari ni...

mood pagi td sangat trok. Aku rase sgt moody. Nak bangun pon malas2. Aku kuar umah lambat, tp sampai opis takde la lambat sgt. hehe.

sampai opis pon mood aku masih so-so. Tapi, makin lame makin best plak mood aku nih. Dtg plak Meor kasik tshirt teenz.fm itu ari (kan ari sabtu aku tinggalkan function tu awal), seronok dpt tishet baru. Aku siap bodek tanye bley dpt beg skali tak? Die kate nnt die usharkan. Bagus adik aku ni. Haha.

Ntah, aku tibe2 rase ati aku mcm berbunga2. Bunga2 matahari, ade rose sket, peacock, forget-me-not and a dash of baby's breath. Apesal eh?

Dah sengal agaknye aku ni. Sbb rase ati mcm berbunga2 (walaupun kerja mcm tgh berlambak giler atas meja ni) aku selambe je taip entry ni. Haha.

Owh, BHT keluar gmeeting kat Affin Bank. Aman hidup aku kejap.


*editing petang hari : aku dah start pening kepala. Overdose kot. hahaha.

No comments: