Wednesday, April 16, 2008

bye

tadi aku g tgk definitely maybe. sorang2. kenapa aku tgk sorang2? jangan tanya.

aku nk lari. tak tau berapa lama. aku tak tahan. takleh tanggung dah. mungkin sekejap. mungkin lama. Wallahualam.

Ada satu scene dlm definitely maybe... Maya, anak Will dok atas katil sblh Will... sambil Will bercerita tentang love die. Aku tak clear sgt what actually the dialogue is. Tp something like Maya tanye bapak die "elok lagi?", then bapak die reply "ok je".. Maya ckp "bukan, ini" sambil tepuk dada, menunjukkan hati. Will diam. Hati die mmg kehancuran.

Bye kawan2. Jumpa lagi.

*doyop.. nnt aku jumpe baju merah aku buat tag ko eh.. :D

2 comments:

Miss Reen said...

citer nie indon ke? melayu ke? omputeh ke? aper ek..
aku ni agak ketinggalan lar bab movie...

hUmmY said...

aih ko sitik!

lepakla beb!

jgn stress2!