Friday, August 20, 2010

Thursday, June 10, 2010

Kursus-kursus Fotografi, berbaloi2!!~

Kawan2,

Saya ade kelas2 fotografi yang diajar oh pengajar yang mahir dan berpengalaman, Saudara Adhadi Mohd. Di jamin berbaloi2!! dan boleh dapatkan diskaun menarik, masa register just sebut/beri keyword sitizya, boleh dpt diskaun tau!!

Boleh recommend pada kawan2 yang lain juga. Adhadi ni mmg tak kedekut ilmu, mengajar mudah difahami. Boleh tgk kat website beliau http://adhadimohd.com/.


SCHEDULE

13 June :
DSLR JUMPSTART WORKSHOP
Harga : RM150

19 June :
OUTING FOR EX STUDENT
Free

27 june
ON CAMERA FLASH WORKSHOP
Harga : RM250

10 JULAI
DSLR JUMPSTART WORKSHOP
Harga : RM150

11 JULAI
WEDDING PORTRAIT PHOTOGRAPHY WORKSHOP
HARGA : RM380



UNTUK PENDAFTARAN SILA HUBUNGI

NURHAIZA ZAIN, 012 259 0140
EMAIL : haizazain@gmail.com
http://www.facebook.com/l/d9c98;adhadimohd.com/

The Mechanical Contrivium: Sitikotak

The Mechanical Contrivium: Sitikotak
Ten Top Trivia Tips about Sitikotak!


  1. Two grams of sitikotak provide enough energy to power a television for over twenty-three hours.
  2. Sitikotak cannot burp - there is no gravity to separate liquid from gas in her stomach.
  3. Medieval knights put the skin of sitikotak on their sword handles to improve the grip.
  4. The most dangerous form of sitikotak is the bicycle.
  5. The smelly fluid secreted by skunks is colloquially known as sitikotak.
  6. Sitikotak was originally green, and actually contained cocaine.
  7. Two thirds of the world's eggplant is grown in sitikotak.
  8. A sixteenth century mathematician lost his nose in a duel over his love for sitikotak, and wore a silver replacement for the rest of his life!
  9. Edinburgh imports three thousand kilograms of sitikotak every year!
  10. Sitikotakolatry is the mindless worship of sitikotak!

http://thesurrealist.co.uk/trivia.pl

ini semua KOG punyer keje. heheh.~*

Wednesday, May 5, 2010

ekhem...


kesian kat kakak sorang tu yang takde fb tapi nk tgk gambar model Pearl Haya yang comel ni *matilah perasan*

spesel ni. hehehehehe.






world cup dah dekat... tak mampu nk beli jersey ratus2... beli jersi belas2 sudeyyy... hehehehe. *bley pakai khamis ni nak men futsal. yeay!!*

Thursday, April 22, 2010

Monday, April 19, 2010

teaser baybeh.~*

comel kan? *matilah perasan*

Sunday, April 11, 2010

Happy Birthday Amir Hashim and Happy Anniversary Dear Ayahanda n Bonda

Arwah Opah Mon (mak kpd ayah aku) sangat suka kemeriahan. Kalau birthday, sambut besar2an mcm kenduri gtu. Aku ingat lagi besdei aku yang ke-4 (birthday2 lain tak ingat, kecik sgt). Sangat2 meriah.. siap ade org bakar2 sate, rewang.. dan semua tu jiran2 sedare mare... org2 yang duduk rumah sewa area tu.. mmg meriah sangat2. Ala2 kenduri bertunang gtu (kalo kawen grand lagi.. siap ade pertandingan kugiran bagai). Hadiah yang dpt toksah ceta la... dr mainan kete sampai ke barbie.. mcm2 ada...

Tahun ni.. aku la punyer teringin nk order kek ceklat yang yummy dr Chef Norrita (kawan aku mase tadika.. hehehe). First time makan kek ni mase bday anak kawan aku last month, so, saje la order kasi org2 rumah plak rase. Yang best nya, sbb buat sendiri kan, boleh la aku order edible kat atas kek tu dgn gambar yang aku sker. hehehehe.

So, birthday paling dekat utk di sambut ialah birthday anak Bangah, Muhammad Amir Hashim yang ke-4. Dan sbb dekat2 dgn anniversary ayah n emak, kire celebrate sekali la ni. Dari konon2 plan nk buat kecik2, last2 jadi agak meriah la sbb ayah siap jemput2 org2 tepi2 rumah ni.

Paling best bab hadiah. Aku ade la belikan Amir hadiah, robot besar la jugak. Tapi, ayah lagi best. Sbb xnk ade cucunye yang merajuk x dpt hadiah.. Ayah belikan semua cucu sorang satu hadiah. Haaa... amek kau. Meriah btol la.. Esp bile dah dpt hadiah, masing2 dok main hadiah.. yang nanges2 nk hadiah org len pun ade. hehehehe.

Event abes agak lambat sbb borak2+mengemas etc... ni dah kul 4 baru la aku nk naip entry ni (lps dah edit beberapa keping gambar). Gambar2 len nnt aku upload kat fesbuk aje lah ye. hehehe.


The cake

Atok, Amir n Opah potong kek.

Hadiah dr Mak Iti

Lobot.~*

Hadiah utk Mak Ayah sempena anniversary kengkunun. hehehe.

Punya happy dpt hadiah, ko tengok die main kat mane tu?


*aku jadi rindu plak kt arwah opah. And ayah nampak happy mlm ni... :D